Avancerad kundvård

Tror att Tele2 har uppfunnit den mest avancerade kundvården av alla företag jag kommit i kontakt med faktiskt.kundvard Man struntar helt i att besvara mail från sina kunder! Det är ju faktiskt kanonsmart. Vilken tidsbesparing för personalen! De hinner ju göra så mycket annat då. För att inte tala om vilken kostnadsbesparing. Ett helt lass med människor som inte längre behövs.

Vem fan behöver jobbiga kunder??

Antar att jag får skylla mig själv. Det är väl dags att jag ringer arslena i stället. Då är det ju lite svårare att ignorera en. Men faktum är att jag har nu först ringt, ringt och ringt. Sedan faxat. Och sedan mailat och mailat. Inget händer! De hör inte ens av sig. Och senaste mailet borde ju ändå ha rönt lite uppmärksamhet tycker jag. Jag var ganska arg.

Här kan du läsa mera om mina trassel med Tele2: Här, här och här!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Lämna en kommentar