Så dålig stil!

rocklogoManade till uppror tidigare. Var/är förbannand på Rockklassiker för att de kickade Dave in the afternoons. Det har gått så långt att jag nu bojkottar stationen. Tagit bort den från snabbvalet i bilstereon. Bandit har fått tagit över den platsen. I och för sig långt ifrån samma sak, eftersom Bandit kör så mycket amerikansk skit-metal. I ärlighetens namn så saknar jag inte Rockklassiker särskilt mycket. Blivit alldeles för mycket ”vanlig” reklamradio, där man spelar samma låtar om och om och om och om igen. Det är bara Dave in the afternoons man saknar därifrån. Ian och Ina kan dra åt h-vete, Anton Körberg kan vara den sämsta radioprogramledaren jag varit med om över huvudtaget.

Så jag hittar egentligen bara fler och fler anledningar till att inte lyssna längre. Blir dessutom förbannand när jag skriver ett mail till personen som dave tydligen ska vara programchef för Rockklassiker, Micke Dahl, och så svarar han inte ens. Eftersom han är programchef antar jag att han har haft ett finger med i spelet då det gällde att göra om kanalen… Antar att han skäms lite då han faktiskt gjorde storstilad reklam för Dave på GD.se i samband med att kanalen skulle bli ”riks-kanal”.

SKRIV till MICKE DAHL på Rockklassiker och tala om för honom hur fel de har gjort! Skriv och tala om att de borde ta tillbaka Dave. Tycker de ska veta att de har gjort fel, vi måste kunna visa vår makt som lyssnare och konsumenter!! Adressen till Micke Dahl är: mikael.dahl@sbsradio.se. Förhoppningsvis kommer han i alla fall att fatta att det är bra att svara på mail från lyssnare… hans namn står ju ändå under länken ”Kontakt”!

// Vi som håller på Dave!

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

En reaktion till “Så dålig stil!

Lämna en kommentar